ändå irriterar jag mig på folk som inte uppdaterar sina bloggar tillräckligt ofta

Dags att uppdatera kanske? :)

Imorgon ska vår klass ha det första nationella provet, läsförståelse i svenska. Jag är inte direkt nervös eller så, men mina erfarenheter av prov är ganska dåliga faktiskt. Jag tycker själv när jag skriver provet att det är helt PERFEKT, men när jag väl får se resultatet brukar det bara bli lite över det som är minimum-krav. Därför ser jag på de flesta frågor som kuggisar, men oftast när jag tror det så är det inte någon kuggis!

Hoppas iallafall att det ska gå bra.

På lördag mina damer och herrar är det dags för konsert i Stockholm, LM.C! :D
Vet inte hur många konserter jag har varit på innan, men den enda helt seriösa måste ändå varit Kent.

Men de jag vet att jag har varit på är Jumper, Rixfm Festivalen, Kent och Thomas Järvheden (om man nu räknar Thomas som en konsert. Jag gör det.)

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Det är självklart, killar har också ideal! Man ska vara så vältränad som möjligt... Och allt vad det nu är. Och det är fel! Man ser ju ut som man gör, right?



Tack så mycket! :)

2009-02-03 @ 06:58:29
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0