Du är yngre än du någonsin kommer att bli!

När jag fyllde år fick jag ett grattis-kort med texten "Du är yngre än du någonsin kommer att bli!".

Vet inte om texten passar bra in på ett grattis-kort, det gör säkert några människor glada. Men den här meningen är en av de få som jag tänker på ibland. Yngre än vad jag är när jag skriver denna text, blir jag aldrig igen. Och nu är jag närmare döden nu än vad jag var när jag skrev den förra meningen.

Jag gissar på att väldigt många har tänkt samma saker som jag, men det här är väl för dem som ibland kanske glömmer.
Var barn under tiden ni är barn.

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag ska ha en frågestund nu så ställ en massa frågor till mig

:D

2009-02-16 @ 19:19:30
URL: http://bexih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0