Fredagen, och lite lördag också.

Igår var familjen hos farmor och farfar och åt middag, och efter det så var jag hemma hos Erika. Vi åt kakor och såg på diverse bra tv-program och filmer, bland annat akrobatik, Dodgeball och Kill Bill 2.
Syster och jag lånade med oss Oliver och gänget när vi var hos farmor, så den såg vi på efter att jag kommit hem från Erika. Musiken i den filmen är så bra! Why Should I Worry är nog den bästa låten.

Och idag har jag och syster varit ute och åkt pulka (och jag lite snowboard haha). Marken under snön var jättehård och jag fick ont när jag ramlade, det vill säga ganska ofta. Imorgon hade vi tänkt bjuda lite människor ut hit för att åka med oss, hoppas att det blir trevligt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag älskar eran söta snowboard! ;-) Minns du våran homer-snögubbe?!

2009-01-04 @ 12:00:42
URL: http://kaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0