last.fm

Tänkte bara visa att jag lyssnar jävligt mycket på Hello Saferide (och Björk) Eftersom last.fm inte ville visa mina tre senaste månader i ett litet flashigt fönster så skriver jag med vanlig text istället.

Last 3 months
  1. ART-SCHOOL 702 plays
  2. 凛として時雨 560 plays
  3. Säkert! 528 plays
  4. Hello Saferide 495 plays
  5. Plastic Tree 463 plays
  6. LM.C 387 plays
  7. フジファブリック 354 plays
  8. Björk 349 plays
  9. UnsraW 312 plays
  10. the GazettE 293 plays
Jag vet, kanske inte så intressant för er att veta, men jag ville bara ha något att skriva ;)

Kommentarer
Postat av: KARIN

Åhåhåhåh, säkert!, vad sugen jag blev på att lyssna nu! HOPPAS de släpper en ny skiva! Annika Norlin har ju dock kaller Säkert! ett "sidoprojekt" till Hello Saferide typ, betyder det att det inte kommer fler säkert skivor tror du? :' ( Det kommer bara leda till nåt ont...! <33

2009-01-09 @ 20:41:59
URL: http://kaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0