Nkpg med syster

Satte väckarklockan på nio och gick upp och duschade. Idag bar det av till Norrköping med syster, och det var väl ganska trevligt sådär. Fast det var ganska svårt att hitta byxor till mig, jag har nog ganska konstiga ben eller något. Eller konstiga höfter (men de är fina).

Efter att ha prövat x antal byxor så blev det till slut ett par blå 32". Tyvärr inte de snyggaste, men de enda som satt bra. Jag hade faktiskt hoppats på ett par grå, men de här blir nog bra. Hoppas de håller länge också med tanke på att halva priset var 599 kronor (dyraste byxorna jag köpt, garanterat).

Mycket mer har inte hänt faktiskt. Nu vill jag rita något från Lejonkungen, puss och kram/ JOHN♣JOHN

Kommentarer
Postat av: Karin

599, dyraste byxorna du köpt... Käre pojk.



Btw var jag också i Norrköping idag! :O



:o)

2009-01-05 @ 20:11:48
URL: http://kaml.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vi älskar din höfter <3

2009-01-10 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0