Nu ni

Men jag kan inte blogga! Och vad har jag att skriva när det ändå bara är två som läser? Ioförsig, jag vill inte att folk ska läsa mina tankar och funderingar iallafall, och jag skriver inte ens dem på min blogg. Så allt är väl perfa, eller hur?

Matilda och jag har skaffat varsin ny vän iallafall. Matilda den allsmäktige.

Jag läser många böcker nu för tiden. Eller snarare, tre.

The Gift
Harry Potter och Halvblodsprinsen
Drömmar ur snö

Jag tror att The Gift är bäst av dem. Allvarligt är det nog den första riktiga boken på engelska jag orkat läsa. Men det är trevligt! Lätt att glömma bort att det man läste inte ens var på "mitt" språk.

Oj oj vad töntig jag verkar. MEN det får man på bloggar! Hur man ska uttrycka sig gramatiskt rätt kan vi ta senare.

Kommentarer
Postat av: Karin

"gramatiskt rätt" HAHA HULÄRIUS!:) bra att du bloggar!keep up the good work huhu

2009-01-23 @ 16:28:43
URL: http://engender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0