Recept! :D:D

Ska senare ut och leka med mina två bloggläsare Karin och Matilda. Hoppas på att det blir trevligt!
Är inte helt säker på att det är två eller tre eller fyra läsare, alla som läser får ta och kommentera det här.
Kom att tänka på att det enda jag skriver om är att jag skriver en blogg. Kanske kul att läsa eller hur?
Jag kan ju alltid komma med några recept...

Johans underbara låtsaswok
Du behöver:
Tid
Lagom med spaghetti (jag tog för mycket)
Lite kolasås
Stekpanna
Kastrull
Spis
Vatten
Hackade chicken nuggets
Paprika
Ketchup
Tallrik
Bestick
Valfri dryck
Glas

Gör så här:
Sätt på spisen och fyll en kastrull med vatten och vänta tills det börjat koka. Under tiden du väntar kan du sätta en annan platta på låg värme och ställa stekpannan där. I den ska nuggetsarna ligga. När vattnet i kastrullen kokar häller du i spaghetti i den. Sen väntar ännu en gång. Nuggetsarna ligger i stekpannan ganska länge. Men när de är färdiga så steker du paprikabitar i stekpannan. Häll upp allt utom vattnet fint på en tallrik. Häll på lite lite kolasås så att det blir sötspaghetti, och efter det pyttelite ketchup. Plocka fram bestick och häll upp valfri dryck i ett glas. NJUT!! 8D

Alltså ni som orkade läsa är ju bara för snälla. Antar att de som läste även har insett mina kunskaper i köket.

Ikväll ska vi fira det kinesiska nyåret i förtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0