Se upp världen, här kommer ännu en skitblogg!

DUGGREGN?

Förlåt för det väldigt annorlunda bloggnamnet, men så går det när Karin ska hjälpa till.
Vi får väl se hur seriöst det här kommer att bli då, mina tidigare erfarenheter av bloggande är faktiskt inte de bästa (min förra blogg handlade om grindcore).

Frågan är bara vad den här lilla bloggen ska handa om...
Intressantare saker än att skapa en blogg upplever jag sällan.

Fast jag kan ju alltid skylla på Karin. "Det var hon som tvingade mig!"
Men jag är knappast ensam om att skapa en blogg nu när det är nytt år och allt såntdär.
Oj oj, hoppas att väldigt många inklusive mig inser att bloggande inte är något för varje person här i världen.

Allt jag kan komma på för tillfället! / JOHN♣JOHN

Kommentarer
Postat av: Karin i egen seriös person

Bra skrivet.

2009-01-01 @ 16:03:18
URL: http://kaml.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra skrivet.

2009-01-01 @ 16:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0