-1

Igår var jag i stan och träffade Aidi. Hon är också lantis, och gillar också pistagenötter.
Jag drack apelsinjuice för tolfte gången, snart gillar jag det.

Kan man beskriva samlag som kul?

(samlagare ett) HHAHAHAHAHAHA
(samlagare två) vad är det?
(samlagare ett) HAHAHAHAHAHAHAA
(samlagare två) vad är det som är så roligt!?
(samlagare ett) du har sådan liten penis

hoppas ni skrattar nu, för det gjorde Aidi iallafall :(

Det regnar rejält utanför fönstret. Ska ta en resa tillbaka till Norrköping senare för att bli stucken av en till spruta.
Jag ska till Italien, för att senare bila vidare till Kroatien. Har inte varit där förut, men hoppas på en trevlig färd.
Vi ska bo i en äkta kroatisk lägenhet, vi låtsas att vi bor där och inte alls är turister.

Jag hoppas att de har tsatsiki där, annars blir det inte lika kul.

Nu sitter jag här och lyssnar på upp-speedad DEATHGAZE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0