Sims in translation

Funderade ända in på eftermiddagen om ska skulle orka ta mig ut till Matilda i sommarhettan.

Det fick bli så.

Jag susade genom Falla med blåsten i håret som skulle klippas av, och jag kom fram på imponerade snabb tid.
Matilda hade skaffat Sims 3. Man kan inte döda barn längre, däremot kan man gå hem till grannen.

  
                

Jag har inte lika mycket hår i nacken, och har inte lika tjockt hår.

Fläkten har äntligen funnit sin plats på scannern. Känns svalkande.

Ikväll ska jag kolla på Lost in Translation.




Kommentarer
Postat av: Matilda

berätta gärna om dina åsiket ang filmen i ett shout in my box.

2009-07-02 @ 00:21:08
Postat av: Matilda med buss

HAHAHA Sims in translation nu fattar jag

2009-08-02 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0