det är tomt, tyst, öde och kallt, därför är jag inomhus.

Jag är nog mer den människan som hellre får än ger presenter, och jag är nog den människan som hellre läser en blogg än att skriva en själv. Jag är nog för slö och tråkig.

Hittade jordgubbs-te hemma, måste pröva det snart. Jordgubb och socker passar nog bättre än citron och socker.

Jag har försökt röra på mig på våran ... stanna-hemma-från-skolan-för-att-röra-på-fläsket-dag. Jag har cyklat 17 kilometer, (hitills) gjort 50 armhävningar och 20 situps. Att träna är verkligen inte min grej. Jag hade tänkt gå ut till mitt berg därute i ödemarken och bara stirra ut över snön, men sedan slog det mig att det antagligen är kallt där.

Slog mig för några dagar sedan att jag aldrig köpt en bok (förutom sådana som jag redan innan vet vad de handlar om).

Té: 43 Läsk: 19 Kaffe: 13 O'boy: 12 Tårtor: 7 Frukter: 7 Apelsinjuice: 6 Energidryck: 4 Milkshake: 3 Saft: 3 Cider: 3

Sedär, ni fick ta del av årets statistik-lista. Notera att detta är långt ifrån hela.

Kommentarer
Postat av: Karin

jippi:D

2009-03-11 @ 17:04:44
URL: http://engender.blogg.se/
Postat av: Matilda

oi ska vi dricka te imorgon? i caffelicaffan? ta med tre kr.

2009-03-11 @ 20:22:20
URL: http://marybarker.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tackar för det! Och jag svarar med att jag tycker din blogg bör uppdateras lite oftare också!

2009-03-15 @ 18:26:03
URL: http://marybarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0